medewerker crediteurenadministratie

Middelburg | €1800 - €3500 | parttime

medewerker crediteurenadministratie

Middelburg | €1800 - €3500 | parttime

Wat zoeken wij?

Wat zoeken wij?

  • Je volgt of hebt een opleiding afgerond in een financiële richting
  • Je bent minimaal 25 uur per week beschikbaar
  • Je bent een team-player en zelfstandige werkhouding
  • Je bent proactief, analytisch, accuraat, hands on, zelfstandig,  leergiering, ambitieus en hebt een  oplossingsgerichte denk- en werkwijze en goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent bekend met ERP processen

Wat krijg jij?

  • Een salaris tussen €1.800 en €3.500 per maand o.b.v je beschikbaarheid en ervaring
  • 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen (bij 40 uur)
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Werken vanuit huis is mogelijk
  • Potentie om ook andere takken binnen de financiële administratie te gaan beheersen
  • Ruimte voor het aandragen van nieuwe ideeën en initiatieven
  • Iedere dag vers fruit
  • Gezellige informele werksfeer en leuke vrijmibo’s

Wat ga je doen?

Het voeren van de crediteurenadministratie
50%
Meedenken in procesverbeteringen
20%
Contact met leveranciers over betalingen
15%
Interne contacten onderhouden met Supply Chain en Logistiek
15%

De vacature

De vacature

Dus jij bent op zoek naar een leuke nieuwe baan? Dat komt mooi uit, want wij zijn op zoek naar leuke, nieuwe medewerkers op de financiële afdeling in Middelburg. Ben jij positief, hardwerkend en bereid ons bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Dan maak jij binnenkort misschien wel deel uit van ons team.

 

Wat je écht doet

Als medewerker crediteurenadministratie ben je verantwoordelijk voor het doen van financieel administratieve taken, zoals het voorbereiden, verwerken en registreren van de binnenkomende facturen. Je bent onder meer verantwoordelijk voor betalingen die moeten worden voldaan aan leveranciers en klanten. Verder houd jij je bezig met:

  • Het voeren van de crediteurenadministratie
  • Meedenken in procesverbeteringen
  • Contact met leveranciers over betalingen
  • Interne contacten onderhouden met Supply Chain en Logistiek
  • Overleg met diverse afdelingen
 

Team Finance

De administratie is voornamelijk gevestigd op onze vestiging te Middelburg. Daar werken we met een klein team onder leiding van de hoofdboekhouding. Het team bestaat uit 4 medewerkers.

 

"Als servicemonteur bij Laspartners Multiweld heb je veel afwisseling. Dagelijks kom je voor verschillende werkzaamheden op allerlei verschillende locaties. De werkzaamheden variëren van het keuren en kalibreren van lasapparatuur, tot het oplossen van diverse storingen. Wat mij persoonlijk erg aanspreekt binnen de organisatie, is het meedenken en kijken naar zowel ontwikkeling als ambities van de werknemers. Je krijgt ruim de tijd om jezelf te ontwikkelen in de brede wereld van lastechniek. Kom je ergens niet aan uit, staat er altijd hulp klaar. Dit zie je ook terug in het hechte team!"

Ivo - Service monteur

Hoe je dag eruit kan zien

 

Je begint de dag met het openen van je mailbox. Er zijn nieuwe facturen ontvangen die geboekt kunnen worden. Yeah. Er zijn kosten facturen en logistieke facturen binnen. De facturen boek je stuk voor stuk op de juiste rekeningen. Daarna stem je de logistieke facturen af met de goederen ontvangsten en heb je eventueel overleg met de collega’s van supply chain. Vervolgens heb je contact met een aantal leveranciers over de ontvangen facturen.

 

Om 12:30 is het tijd voor de lunch, die je samen gezellig met je collega’s in de kantine nuttigt.

 

In de middag kijk je de eventuele aanmaningen na, om vervolgens de facturen die betaald moeten worden betaalbaar te stellen. Je maakt de betaalrun klaar voor de versnelde betalingen en vervolgens maak je ook de run aan voor de reguliere betalingen. Tussendoor werk je samen met de collega’s van de administratie aan de doelstellingen van de afdeling.

Tafelvoetbal

OVER LPMW

Laspartners Multiweld BV is de specialist van lassend Nederland en België. Wij hebben bijna 80 jaar aan kennis en kunde van de lastechniek in alle facetten. Vanuit 7 vestigingen staan dagelijks ruim 90 kundige collega’s klaar om klanten te ontzorgen door als een partner specifieke kennis en ondersteuning te bieden.

Onze medewerkers staan dagelijks klaar om klanten te begeleiden en te voorzien van advies op maat. Op een persoonlijke en klantgerichte manier. Inmiddels hebben al vele bedrijven uit de metaalverwerkende industrie, food en pharma, petrochemie, offshore, scheepsbouw, apparatenbouw en constructiebouw de weg naar Laspartners Multiweld weten te vinden.

OVER LPMW

Laspartners Multiweld BV is de specialist van lassend Nederland en België. Wij hebben bijna 80 jaar aan kennis en kunde van de lastechniek in alle facetten. Vanuit 7 vestigingen staan dagelijks ruim 90 kundige collega’s klaar om klanten te ontzorgen door als een partner specifieke kennis en ondersteuning te bieden.

Onze medewerkers staan dagelijks klaar om klanten te begeleiden en te voorzien van advies op maat. Op een persoonlijke en klantgerichte manier. Inmiddels hebben al vele bedrijven uit de metaalverwerkende industrie, food en pharma, petrochemie, offshore, scheepsbouw, apparatenbouw en constructiebouw de weg naar Laspartners Multiweld weten te vinden.

Het sollicitatieproces

Voorselectie

Als jouw sollicitatie matcht met de vacature word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.

Eerste gesprek

In dit gesprek gaat het er vooral om dat wij jou goed leren kennen en jij een goed beeld krijgt van onze organisatie en de mogelijkheden.

Tweede gesprek

Wanneer wij allebei enthousiast zijn volgt er een tweede gesprek en hoor je meer over de inhoud van de functie, jouw toekomstige werkplek en jouw nieuwe collega’s.

Aanbod

We hopen natuurlijk dat je “ja” zegt op ons voorstel! Je ontvangt van ons een contract en hopen je zo snel mogelijk te mogen verwelkomen in ons team.

Solliciteren

Interesse? Laat je gegevens achter via het formulier. Je ontvangt een bevestiging in je mail (vergeet niet je spambox te checken).

Vragen over de vacature? Neem contact met mij op, ik vertel je er graag meer over!

Dave Willems

Dave Willems

Finance Manager
+31 115642712
d.willems@lpmw.nl

Solliciteren

Interesse? Laat je gegevens achter via het formulier. Je ontvangt een bevestiging in je mail (vergeet niet je spambox te checken).

Vragen over de vacature? Neem contact met mij op, ik vertel je er graag meer over!

Dave Willems

Dave Willems

Finance Manager
+31 115642712
d.willems@lpmw.nl